OLD OUT, NEW IN

Detta är nog den bästa starten jag kommer till att få EVER på ett nytt år.
Allt gammalt är verkligen långt bakom mig och jag känner att detta kommer bli ett bra år.
 
Den där nya eran som alla pratar om (efter att världen skulle gått under)
Jag tror jag ser det nu... Allt faller på plats. Folk börjar fatta.
Du kan inte gå vidare i livet om du inte klarar upp dina problem först.
 
Jag är stolt över mig själv att jag är så modig och tar tag i det jag verkligen vill med mitt liv.
Försöker dealar med skiten för att kunna gå vidare. Men jag förstår verkligen nu. 
Jag är extremt glad över att jag är där jag är i dag och att jag tog steget (igen) och gjorde det.
Ännu en sak jag kan bocka av i från min bucket list.
Detta är starten på något väldigt bra känner jag. 
 
Att resa är fan livet. 
Då snackar jag inte en charter resa på Kreta. 
Nu snackar jag resa på riktigt.
Lär känna folk, kultur och det bästa är nog det du lär dig i från alla du träffar.
Möten, det är viktigt i livet.
Tänk på det gott folk. 
Sen spelar det inte någon roll vad för inverkan personen har på dig.
Positivt som negativt.
 
Jag är glad över att ha så många underbara vänner i mitt liv.
Och jag är glad över de jag vänner som jag haft,
det har lärt mig mycket på många olika sätt.
Jag känner inte något ont mot någon som jag har haft i mitt liv, 
de har varit där utav en anledning.
Jag har lärt mig och mer kommer jag att lära.
 
Jag kommer till att uppfylla en av mina största drömmar 
(som jag har haft de senaste 5 åren) typ... 
Ja, om några timmar så bär det av till Thailand där jag ska gå 3 månader och bli Yoga lärare.
Efter det så vet man inte vad som väntar mig i världen.
 
Min hem biljett är 16 april, men vem vet...
Det kanske blir 4, kanske 5, kanske 6 månder...
Kanske ett år, och kanske fler... Vem vet?
Jag kanske inte kommer hem?
Det låter jag ödet bestämma.....
 
Eller ja... mest pengarna.
Men jag kommer göra ALLT för att få ett jobb igen där nere.
Jag har planer.
Och jag är inställd själv på att aldrig mer komma hem.
Det kommer inte att vara enkelt, det vet jag. 
Men jag vet om att det kommer att vara värt det.
 
Dessutom får jag ett underbart paket på köpet mitt i allt detta borta i Thailand.
Ett paket som kom ganska oväntat, rakt pang boom in i hjärtat.
En fin människa klampade rakt in där och bosatte sig,
och kommer sitta där ett långt tag hoppas jag.
Jag måste säga att jag redan lever på dom rosa molnen och jag är lycklig oavsett vad som händer.
Jag önskar alla ett gott nytt år och hoppas att ni haft en lika bra start på året som mig.
 
Och för er sura svenskar som är avundsjuka så kan jag ju säga att
jag måste ta mig till kastrup i morgon utan vinter jacka. 
Men efter den biten så säger jag FUCK YOU Sweden and your cold climate!
 
 
Jag älskar er alla <3
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0