A little update...

Ja det är äntligen dags att uppdatera min blogg. Igen.
Jag har väl varit i väg typ sådär 15 dagar nu typ, det känns som mer dock.
 
Har inte hunnit att uppdatera så mycket då jag inte haft tiden till det.
Jag går i skolan kl 08.30- 13 sen har jag paus till kl 16 och går sen till kl 20...
Så kl. 20 är jag totalt död om jag inte får i mig mat. 
Och när jag väl har fått i mig mat så är klockan oftast runt 21:30-22:00
Inte nog med det, så ska jag spendera tid med Steve och lära känna folk utöver det.
Jag ORKAR INTE. Jag känner mig som en gammal tant och vill bara gå i säng och vila.
Plugga, kolla tv, slappa och skriva, gå på massage och sola o bada.
 
 
Detta är utanför var vi bor. Ja. Jobbigt va?
 
Det är intensiva dagar i skolan och jag hinner inte göra så mycket för att vara ärlig.
Inte ett skit för att vara ärlig.
På de 3 timmar jag e ledig på dagen så hinner man liiiiiite sol och mat sen måste man tillbaka till skolan igen. 
De enda dagarna vi har lediga är söndagar.
Men det är skönt och roligt då jag verkligen gillar att ha något att göra, 
men samtidigt är jag i ett varmt skönt land och vill njuta lite av det också.
Får väl göra det efter kursen I guess. Om jag inte är pank tills dess.
 
Med andra ord, skolan går bra och jag trivs som en fisk i havet.
Yoga hela tiden, kan ju inte bli bättre :)
 Och det händer saker hela tiden. Mentalt, spirituellt, fysiskt etc.
Men det är skönt och jag absolut älskar det, men det tar mkt på en.
 
Som ni alla kanske har undrat så måste jag säga att det gåttprecis som planerat.
När det kommer till kärleken då. 
Det är nästan fööööör bra för mig, och jag är inte van vid så mycket lycka och kärlek på en gång,
så jag nästan flippar ut av allt gott på en gång.
Men jag gillar det, jag tycker inte det är något dåligt. 
Måste väl bara vänja mig vid det helt enkelt.
 

Steve är underbar. Som en dröm.
Han är fantastisk men väldigt väldigt vääääldigt annorlunda om man jämnför
med andra män jag träffat tidigare i mitt liv. Jag gillar det för det e väldigt annorlunda.
Med andra ord, vi är ganska kära i varandra och vi lever på en paradisö tillsammans.
Samtidigt försöker vi leva ett normalt liv, då detta inte är en riktig semester utan mer ett syfte.
Min tanke är att stanna så länge jag kan, precis som sist.
 
Räcker pengarna så kommer vi BÅDA gå en TEFL kurs (engelsk lärare utbildning)
Och sen vet man aldrig vart man hamnar i världen! :)
 
Det var dagens update. mer kommer senare. När tiden räcker till :)

 
Peace
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0