Lättar hjärtat lite...

Kom och ta mig långt härifrån.
Ibland önskar jag mig att jag kan blunda och ignorera alla problem i denna värld.
Och bara se det fina hos folk och runt omkring mig.
Men jag är väl för blåögd ibland att jag blir nerdragen i bland allt skit som finns.
Jag kan ignorera ganska mycket faktiskt, men det slutar alltid med att jag har det i nacken.
Malmö är en stad som för mig kan vara ett stort svart hål ibland.
Denna staden får mig att klättra på väggarna då de flesta människor är helt ute och cyklar.
Jag vet inte riktigt vad som har hänt, men de flesta flyr staden (Med all rätt).
Och jag kommer till att fly den själv ganska så snart igen.
Men det blir vad man gör det till...
Synd bara att inte alla försöker visa mer respekt och kärlek till varandra här.
Malmö har gott om folk som går bakom ryggen och har svårt med att vara ärliga.
Ja, jag säger ju att ärlighet varar längst... men ... ja... det e inte alla som lyssnar.
Det enda jag litar på nu är min egen magkänsla och intention.
Jag har väl alltid haft en "förmåga" för vissa saker.
En utav dom är att kunna läsa av energier och ibland tror jag nästan på att jag är synsk.
För jag vet om saker som ska hända innan de händer, och det slår ALLTID RÄTT!
Det kanske kan vara därför jag blir så utnyttjad och sårad alltid.
För att jag vet att det är så (eller kommer till att bli) men hoppas fortfarande på motsatsen.
Men det blir aldrig så, därför blir man ganska besviken gång på gång ....
Många människor har jag träffat i mitt 27 åriga liv, inte många har jag litat på.
Jag försöker lita på andra, men det tar tid för mig.
Jag ger alla en chans, men många gånger så har de "proved me wrong"
och det slutar med att man tar ett steg tillbaka för den här så kallade mänskligheten.
Så jag nästan bara VÄNTAR på det... och får skylla mig själv!
Nu har jag bara mig själv. Och min magkänsla.
En sak som är säker är att känslor, dom är bra att ha - men ibland ställer de fan till det för en.
Därför är det bästa att bara älska sig själv!
Peace out

Kommentarer
Postat av: Jan

Massor av kärlek och respekt till dig, för den du är och för att du är DU och ingen annan!

Du är en en människa som inspirerar andra, fortsätt med det för den onda värld behöver verkligen en smula dig varje dag som går!

Puss

2012-05-20 @ 12:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0