Jubb

(I'll take this one in Swedish... I'm lazy today)

Nu har jag arbetat några dagar i streck och känner att en vila är välbehövd.
Det blir ännu mer påfrestande än vanligt när man BARA jobbar helger nästan,
när alla andra är lediga och jag som normalt är ledig på vardagarna är upptagen med jobb.
Man går om varandra.
Igår var jag första dagen på Media Markt på Svågertorp (för Nespresso så klart)
Och en sak som är säker... Oh god, vilken skillnad på människor än där e på Åhléns.
Så mycket bättre med kommunikationen.
Folk går i stan för att handla kläder på Åhléns, inte handla kaffe maskiner!!!
Men kul är det med variation och ännu roligare när snygga killar står och gräver
efter kaffe i min Nespresso låda (som är privat) och jag kommer och säger till dom.
Vem gör så egentligen?
Men gud vad dom skämdes och gick därifrån med svansen mellan benen!
Jag går väl inte in på någons kontor och rotar i deras lådor vid deras skrivbord?
Nä, lite så där kändes det som haha...
Annars så ska jag ta och massera Niklas idag efter han slutat jobb,
sen ska jag till Limhamn och köra ett pass med tanterna :)
Sen vet jag inte om jag ska köra lite extra innan jag drar hem....
Imorgon är det tvätt och sen första dagen som jag och My ska börja dansa SAMBA! :)
Och på onsdag ska jag köra en träning med PT Dennis, på nya Tjugonde.
Torsdag är det jobb och pass i Limhamn igen...och till helgen jobbar jag bara på lördag.
Sköööönt...
That's all for now. Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0