Picture of the day

 
Roses are red, violets are blue, I am horny so what the fuck do we do?
Nä, skämt och sido... Denna fina bild är tagen på Hotel Renaissance i Malmö.
Nespresso håller alla sina utbildningar där och vi har turen att äta god mat där varje dag.
Jag älskar det hotellet, det är så vackert och jag absolut ÄLSKAR den färgglada inredningen! :)
 
 
Efter en dag på stranden så åkte jag och Malin till
småbåts hamnen för några dagar sedan.
Jag invigde min sillburgare för detta året.
Mycket god, precis som förr i tiden då jag var liten och absolut älskade denna burgare.
 
 
Och så här såg jag ut när jag är ego och fotograferar mig själv
inne på toaletten inne på Renaissance.
Har gått och köpt en himla massa "business outfits" nu. 
Känner mig faktiskt väldigt kvinnlig (för en gångs skull) och det är ju bra det :)
 
 
Solnedgången hittade jag nere på Dockan.
Man får njuta så mycket man kan utav solen medans den finns här.
Nu har jag inte sett den på några dagar och jag undrar om den kommer tillbaka igen? :S
 
 
Här är min välkomst present i från företaget. 
Fantastiskt. Alldeles, alldeles ... uuuuunderbart :)
Men synd att jag redan hade en, så denna fick jag sålt samma dag! :D
 
 
Sist men inte minst så har ju söta söta Maja varit hemma i Malmö på besök.
Här sitter vi hemma hos hennes pappa i Trelleborg
och har haft en liten "Mini kräftskiva".
Och sen har vi ju givetvis Malin till höger om Majas pappa! :)
Det var en kort visit av henne här hemma,
då hon dragit tillbaka till Fort Lauderdale, Florida igen.
Härligt att se henne i alla fall.
 
Det var allt jag hade att bjuda på idag. 
Godnatt och puss o kram på er. 
 
TATA 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0