Only Jack

Nu kommer jag vara sådär löjlig liten fjortis igen.
Eller det är så jag känner mig i alla fall när jag skriver detta.
Ja, jag är 27 år, men jag får väl fantisera GOD DAMN IT.
Men... i vilket fall som helst så... följer jag en manlig modell på Instagram.
 
Jack heter han.
Fråga mig inte hur jag hittade honom.
Sen började han följa mig!
 
Ja, han har sjukt fina bilder.
Han är ... Tysk? Eller Fransk..? Eller nått...
Ja, det spelar ingen roll var han är i från faktiskt. 
Han är bara fin att titta på.
 
Men. Jag var fjortis nog att jag mailade honom och skrev att,
"kommer du någonsin till Sverige så ring mig."
Mest på skämt. Jag skrev detta i förregår.
 
Idag på Instagram så ser jag att han är på väg till Sverige.
Jag höll ju på att DÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!
Dock i Stockholm, men ändå.  Vilken grej.
Men... det får nog förbli en fantasi trots allt, men vacker är han!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mom

Sluuurp!

2012-07-04 @ 00:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0