Blank....

Det finns en person i mitt liv som jag önskar att jag inte älskade.
Men jag älskar denna personen så att det gör ont. 
Gång på gång. Och jag kan inte sluta älska.
Men jag får hoppas på att tiden läker alla sår.
Känns tragiskt att säga det, men jag har nog aldrig älskat någon så.
 
Nu är det bara jobbigt.
Mest jobbigt för att känslorna inte är besvarade längre.
Varför kan jag inte bara släppa detta?
Hur kan det vara så svårt?
Jag har aldrig i hela mitt 27 åriga liv varit med om något liknande.
Men jag är samtidigt glad över att jag kan älska någon på det sättet,
även om det gör ont och inte är besvarat.
 
För vad vore världen utan kärlek?
Ja, inte mycket kan jag säga.
Jag hade gjort allt för denna personen.
Och ja, det gör ont .... typ lika ont som att få en infekterad blindtarm, fast hjärtat.
 
Det vi hade var unikt. 
Tills bägaren rann över av lycka och brast.
 
Men med mig bär jag våra fina minnen, och åter igen...
Ingenting kommer någonsin bli det samma som förr.
Fast saknaden är stor.
 
Alltid hos dig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0