Vänskap

Jag är så glad över att jag har en så bra vän som Jonas.
Och speciellt när det kommer till det andra könet så kan det vara svårt ibland.
Men med Jonas är det så lätt.
Jag orkar inte när det är komplicerat och det är så sköööönt!
En gemensam vän till oss, sa till mig för något år sedan en sak som jag aldrig glömmer.
- Du, Jonas är en RIKTIG vän till dig Lee.
(Och poängterade RIKTIG lite extra)
Just dom där orden kan man ju analysera rätt bra,
med tanke på vem det var som sa det.
Men när denna personen sa det till mig så visste jag att det var så på riktigt.
Denna människa är verkligen en bra kille som vet både vett, etikett, hut och respekt.
Han ger mer än att ta och det glädjer mig att det finns sådana människor
som han för i slutändan så är det han själv som vinner på det och han kommer få tillbaka så mycket mer.
Givetvis känner jag fler personer som är så, men nu är det inte det vi pratar om! ;)
Och jag är sjukt glad för att han ska bli pappa i maj.
Jag vill faktiskt bara säga att jag är oerhört tacksam över att ha en så bra människa i mitt liv.
Man vet aldrig när människor försvinner i från ditt liv, så uppskatta det NU! (Och alltid)
Och efter så många "tjaffs" om vem som är bäst utav oss, så får jag faktiskt medge
att han faktiskt är bäst!
Med all respekt och kärlek till världens bästa Fluff! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0