Self-discipline

En av de där dagarna där jag bara skiter i det mesta.
Jag har tränat varje dag i flera dagar nu och jag sa till mig själv
att jag skulle träna när jag kom ombord också.
Det gör jag alltid, och packar alltid med tränings
kläderna först när jag ska ut på båten.
Denna turen har jag knappt haft några massage kunder men det har varit jätte skönt.
Idag har totalt runnit ut i sanden. 
 
Jag skulle ha tränat hela dagen. 
Kan säga som så här... Har inte hänt än! Haha.
Och ska jag vara ärlig så oooorkar jag faktiskt inte.
Det får vänta tills jag kommer hem :)
Typ i morgon bitti kl 07. 
 
Idag vaknade jag tidigt, går ut och tar en nypa ISKALL luft i från Norge.
Snabbt in igen efter att jag tagit den här fina bilden. 
Brrrrrrr......
Jag älskar Norge, landet...
Men tanken av att det är kallare än Sverige är PAINFULL!
 
 
Sen fick jag vänta på att komma in i messen och äta frukost. 
Efter det pratade jag med min "chokladbit". 
(Maaaan, I just want a piece of that noooooow)
 
Efter det... Ja... då masserade jag en person.
Sen pratade jag lite till med chokladbiten igen...
Sen masserade jag en till.... 
Sen slappade jag lite...
Sen åt jag lite...
Sen slappade lite till....
 
Sen tittade jag lite på tv, medans jag slappade...
Sen somnade jag...
Sen vaknade jag och så gick jag och handlade 2 julklappar i shoppen...
Sen gick jag till messen igen och åt lite mat...
Sen slappade jag lite...
Seeeeen smunkade jag till mig en brownie och en latte av Alex.
Han e så snäll :)
Får jag inte min chokladbit så får jag äta en riktig choklad istället....
 
 
Seeeen sitter jag här, på Annicas kabin, på golvet...
Och är mätt som en gris. 
Ska gå upp och växla lite pengar så jag kan sola lite solarium.
Och möjligtvis basta lite... Ingen träning som sagt.
Bara slappa...
 
Och det enda jag ser fram emot är att Annica ska sätta sin armbåge
på min röv och trycka på min ömma muskel.
That's what girls do when we are alone ;) Haha...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0