En sån där dag...

Det är en sån där klassisk dag då man jobbat hela dagen,
gått och tränat efter jobb direkt och kört slut på sig själv delux.
Kommit hem och lagat super god mat.
(Lax och torsk gryta med ris = riktigt god)
 
Sen lagt sig i ett varmt bad, surfat lite och lägger sig utslagen i soffan.
Jag hade kunnat däcka vilken sekund som helst.
Det är en skön utmattning och badet som gjorde mig varm och skön känns fantastiskt.
Bäddat ner mig med min porriga morgonrock och filt.
 
Mina muskler skakar lite... kommer nog ha lite träningsvärk i morgon.
MEN, jag ska köra ett pass i morgon bitti innan jobb.
Så jag hoppas på att jag slipper träningsvärken. 
Om inte annat så får jag vila på söndag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0