A thousand words

Har precis tittat på filmen "A Thousand words" med Eddie Murphy.
Ja, jag och mina komedier.
Jag gillar och skratta... simple as that! :D
 
Men denna filmen hade ju ändå ett rätt så bra budskap bakom sig.
Jag är för trött och lat för att lägga ut en länk på trailern här.
Kolla den själv om du inte redan har sett den.
Men gillar du komedier så är den helt ok.
Inte såååååå jätte skoj, men jag gillar tanken bakom det hela.
 
Jag har blivit en sån där klimakterie kärring som dom säger.
Jag gråter till det mesta, så givetvis så grät jag i slutet.
När det är känslor och djupa tankar bakom så blir
jag rörd av den fina kärleken att jag gråter av lycka.
 
Många som känner mig verkar inte känna mig riktigt ändå.
Folk tror att jag gillar små fluffiga unicorns och är så barnslig så...
(Ja, det kan jag vara till mitt yttre ibland, då jag gillar att skoja)
MEN. Jag är djup. 
Jag älskar att filosofera om livet och ha långa djupa samtalsämnen.
Men ... på nått sätt så har det dött ut då jag inte har någon att prata med längre.
(Låter sjukt tragiskt)
 
Allt detta kan ju låta helt galet också. 
Men ja, sån är jag. Jag är en känslig människa.
Fast än att jag har skinn på näsan ;)
 
Fan, jag behöver en man som tar hand om mig!
Helvetes jävla mög. Typ. 
 
Nä, men se den där filmen... så ska jag gå och lägga mig nu!
PEACE
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0