Polisen behöver min hjälp?

Härom natten så våldtogs en ung kvinna på Mäster Henriksgatan 14 A, här i Malmö.
Jag läste om detta i tidningen.
Men jag visste inte om att Mäster Henriksgatan låg gatan brevid där JAG bor!
Mitt lokalsinne är perfekt, men att kunna adresser är en HELT annan femma.
Jag fick reda på dett när jag fick en lapp i brevlådan utav Polisen.
Att de behövde hjälp med folk som kanske sett något.
Hon våldtogs på innergården.
Är det inte en enda jävla granne som har sett detta?
Och om man nu HAR sett det? Varför gör man ingenting åt saken?
Är folk så jävla fega? Ring polisen för helvete!
Eller så är det helt enkelt ingen som har sett det?
Jonas berättade att vår gård hade varit avspärrad på lördagskvällen.
Då satt jag hemma i köket och hade inte den blekaste aning om nått.
Tur fan var väl det att det inte var jag som blev våldtagen.
Fast sen och andra sidan så hade jag använt mig utav mina ninja moves ;)
Nä, nu är det dags att duscha...
Det är nått med mig och svettiga gym-kläder. Jag älskar det.
Kan sitta med kläderna på mig en hel kväll och känna mig
riktigt flottig efter att jag tränat.
Men jag gillar det... Ja... Jag är inte frisk. Jag vet!
Men dom här två är inte så friska dom heller.
Dom borde gifta sig. Fullt seriöst!
Goa grabbar. <3

Kommentarer
Postat av: Bitte

Folk är så rädda för att blanda sig idag! Vi har fått ett samhälle utan empati. Du får beväpna dig med pepparspray eller nåt eller låna hem dvd:n som jag har i självförsvar för kvinnor - den jag ville du skulle se innan du reste till Mexico/USA. Jävla våldtäktsmän! Oj, var det artikeln jag läste i helgen att det var två härningsmän? En höll utkik medan den andra våldtog tjejen! Stackars henne! Var försiktig! Kram gumman!

2012-04-13 @ 11:20:17
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: Lee

ja det var det. och nä jag behöver inga dvd men tack för omtanken.

2012-04-13 @ 12:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0