Job to do do do do

Har inte sovit i min egen säng på 4 nätter snart!
Har jobbat vääääldigt intensiva pass och tätt på hela tiden!
Men jag försöker hinna med så mycket jag kan trots det.
Blir typ ingenting känns det som!

Träningen har varit i lä denna veckan.
Känns inte ok. Jag vill bara träna hela tiden, inget annat....
Jag saknar Yogan enormt också.
Men nästa månad ska jag nog kunna komma igång igen på riktigt!
Då är ekonomin ok känner jag :)

Jag har däremot börjat läsa lite mer med tanke på att jag inte får sitta med telen eller titta på tv eller liknande på jobb.
Här ska det vara tyst,
så det enda valet är en bok!
Nu har jag börjat läsa "Personlig kraft, genom medvetenhet"
Hittills helt ok :) det är ju ämne som intresserar så ....

Och sen har jag äntligen läst ut Fredrik Pauluns bok! Långt om länge!
Ja, jag spenderar inte mycket av min fria tid till att läsa tyvärr, även om jag borde det!

OCH det som för en gångs skull känns ok är min rygg och nacke. For now!
Efter några veckors sökande efter en ny massör som kan "utbyta tjänster"
istället för att jag ska behöva gå och betala det dubbla som jag själv tar, så hittade jag en kär kollega i från
Form & Figur i Vellinge! Lotta!
Vilken underbar människa och vilken tuuur att hon ville både ge och ta när det kommer till massagen!
I ren snålhet och princip att jag väääägrar gå och betala när jag själv jobbar med det!

Inte för att jag tror att hon någonsin kommer till att läsa detta men jag vill bara skriva tack och att jag är tacksam!

Nu är det dags att spela rumble ;)
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0