Som en dammråtta i vinden...

Ja så tomt är det på min blogg för tillfälligt.
Jag har blivit en facebook bloggare istället...nästan.
En riktig Iphone nörd. Fan också.
Jag som lovade mig själv att inte hamna i träsket.
Fast nja, det e inte såååå farligt ändå.

Nytt som hänt då? Ja...
Jag har en Iphone då som sagt.
Lagom hooked på Wordfeud också.

Sen har jag börjat träna på Hilton!
I LOVE IT!
Egen PT, skönt gym, bra olika pass och mysigt.
Sen att man har Malmös bästa utsikt när man tränar gör det inte sämre.
Jag kan träna när som på dygnet, vilket är underbart!
Bastu har de också.
Malin har också skaffat ett kort så det är roligt med lite sällskap ibland.
För övrigt så körde jag ett spinning pass idag under tiden jag tvättade här hemma.
Två flugor i en smäll...



Jag har fått extra jobb som event personal.
I förregår jobbade jag extra på Åhléns och inventerade. (alltid skoj med extra klirr i kassan)
Tackar min gamla klasskompis Nazanin som tänkte på mig!

Ska till Hälsoakademin på måndag på jobbcoachnings möte
och försöka planera min framtid.
Funderar fortfarande om jag ska gå en stress & friskvårdsterapeut utbildning eller
om jag ska börja Yoga lärar utbildningen direkt....
Ja det enda som jag funderar över är mest den ekonomiska biten.
Är det inte bättre att utbilda sig NU och ha en skuld hos CSN och arbeta med det man VILL
istället för att gå och små fisa i flera år med samma lön som man haft som man var 19, eller inget jobb alls??

Min kära kusin Petra mailade mig och skrev att hon ska gå samma
utbildning som jag är sugen på, fast hon går i Stockholm (?)
Passar man på att signa upp sig nu så får man hälsocoach utbildning på köpet.
En vecka i Spanien med utbildningen skulle ju VERKLIGEN inte skada heller...
(Har nog aldrig varit så blek på flera år)

Ja, sen har jag och Jenny köpt nya inneskor.
Det börjar bli kallt ute och då vill man slippa frysa om fossingarna ju ;)
Ja, säg vad ni vill... Jag dog av skratt när jag såg dessa nästan
så varför inte få sig ett leende på läpparna varje gång man ser dom eller har dom på sig?
Det är ju ett måste!!!



Imorgon ska jag gå upp klockan 05.45.
Så tidigt har jag inte gått upp sen....ja.... jag minns inte ens, så länge sen var det.
Ska vara i Staffanstorp kl. 07.00 och paketera smör till kl 16.
Det kanske inte låter så kul, men jag gillar att prova på massa annorlunda arbeten.
Flora har ju kommit tillbaka och ska nu lanseras i små förpackningar.
Jag ska packa i presentförpackningar, och i helgen ska de delas ut gratis på stan.

Det är vad mitt arbete går ut på.
Har arbetat som informatör / eventpersonal förr och jag älskade det.
Dock är det ett arbete som bara utförs nån gång då och då.
Så då är jag glad över att jag har båten en gång i månaden att åka ut på.
Och dit ska jag i nästa vecka, bara en tur dock.
Men jag är nöjd med den lilla tiden jag får att träffa min fruga Annica.
Annars är nästa vecka fullspäckad av en massa skoj.

Det börjar hända grejer i mitt liv och det är jag glad över.
Det ska bara flyta på nu!!!

Annars är det bra med mig. Jag är lycklig.
Och med Niklas är det jätte bra.
Han är lika fin som alltid. Han ställer verkligen upp i vått och torrt.
Du vet jag älskar dig no matter what.



Har pillat till denna bilden själv via telefååååånen..
Gillar när det skär av litta... Puss godnatt..

PS!
Här har ni maten jag och Nille Pille laga igår...
Känns som om vi alltid lagar Thai. Men det säger sig själv.
Det är ju så goooooooott.
Tur jag inte arbetar som matlagnings fotograf.
Alldeles för hungrig för att göra det perfekt för bilden.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0