Ajfååån

Har legat hemma mer eller mindre hela dagen! Träna Bikram yoga imorse sen har jag varit helt död och tro det eller ej, frusen. Som vanligt! Bikram yoga är underbart, tills jag cyklar därifrån i kylan.... Allvarligt. Hur fan ska jag klara en till vinter? Det är bara höst!!! Under tiden jag bara legat död typ så har jag passat på att uppdatera min IPhone och gjort både rapporter och löner för Nespresso demo! Försökt sälja min gamla lur också! Nästa fredag ska vi få BETALD latte utbildning på Renaissance hotel :) Wawaweewa! Fan va sweet, längtar till Nespresso öppnar i stan! Måste ha det jobbet känner jag ;) nu är min lur uppdaterad och tömd på skit, mer plats! Löveliiii... Saaaar vi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0