Lägenhet!

Jag kan inte sova! Har legat här i en timme nu och försökt men det känns omöjligt... Jag är jävligt glad idag så det är kanske det?! Eller för att jag vant mig vid att lägga mig sent? För det första har Sabina kommit med news om att hon vill byta sin lägenhet mot min! Yay! Alltså en fyra mot en etta!!! Jag vet inte om jag ska ta ut någon lycka i förskott.... Bäst att inte Göra det kanske? Jag kommer då ha en (eller två) inneboenden. Allt beror på papperna så fort dom är godkända! :) min nya inneboende är i så fall min bäste killkompis - Jonas! Fluffy! Ja, han e faktiskt min bäste killkompis. Han är en sån som alltid ställer upp när han kan och det är jag glad över! Att ha honom i mitt liv alltså.... Nummer två är David! Jag vet inte om man ska bo två eller tre, det beror på....Vill ju helst ha ett rum som målar/massage rum! ;) och inte allt för trångt... We'll see. Nu måste jag försöka sova vidare.... Skriver från luren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0