Massage!

Så mycket folk som lägger sin tillit på sin massör. Jag gillar det. Dom klär av sig, blottar sig och om de har något problem så är massören medveten om detta. Eller så blir man medveten. Typ om man luktar illa, har finnar på ryggen, är håriga, smutsiga, om man är opererad, har någon sjukdom eller missbildning etc. The list goes on... Jag känner mig hedrad över att folk litar på mig och att många som aldrig har prövat massage förut praktiskt taget lägger sig i mina öppna händer! Det uppskattar jag hos många och bland vänner också. Vänner som aldrig i hela sitt liv fått massage pga olika orsaker. Vissa är så kittliga så man inte kan peta på dom. Men det har inte varit en enda som klagat och det värmer! Jag önskar jag kunde massera mig själv. Bara för att pröva! Hade varit kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0