Köpenhamns häng

Efter en snabb shopping tur i Köpenhamn med Annica, Kitty och Michelle så är jag ganska trött. Fast jag är i och för sig alltid ganska så trött! Vi var inne på Tiger och fann lite roliga saker inför Annicas temafest! Vad det blev kan jag inte avslöja än, men roligt blev det. Hehe! Sen fick vi ätit lite falafel och hommus! Köpt frimärken till båten och sen bar det iväg tillbaka till båten igen. Fick tränat lite igår trots allt... och det resulterar träningsvärk i skenbenen idag. Puh va ont man har! Men jag ska träna idag också, så det så. Inga kunder på några timmar så får passa på att träna, Basta och hygge tillsammans med Michelle medans Annica arbetar! Och glöm inte att man kan äta god mat i messen, titta på film, sitta vid datorn, göra Yoga i konferans rummet och gå i shoppen! :) Men det Bästa är nog ångbastun må jag säga! Mmmmm.... Igår kväll var det kuling ute på havet. Vågorna var stora och framåt kvällen blev de allt större och större! Under tiden jag masserade Annica började vi båda må ganska så illa. Jag fick hålla balansen och sen fick jag avboka mina sista 2 kunder för att gå i säng. Vi gick till messen för att ta lite Marie kex. (Det sägs hjälpa mot sjösjuka) och då plötsligt FLYGER allting från en hel kyl ut mitt på golvet. Jo jo, hej och hå. Vart var kameran då? Efter många om och men så kom vi i säng. Eller inte. När jag kommer till min kabin så står något i rummet bredvid och slår. Enormt högt! Så jag fick sova hos Annica! Annica flyger in på toaletten pga sjösjukan och ja... SEN kom vi i säng! Tänk vad lite gung kan göra med din mage! Hej och hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0