I feel warm inside

Ibland värmer det som fan att få höra värmande saker.
Tro det eller ej, men jag har inte ens tänkt på att jag funnits där för henne.
Mer att hon har funnits där för mig.

Fått både skor, kläder och mat ... välgörenhet på hög nivå!
Så, TACK DU!

Men det värmer att höra att man funnits vid sidan om någon annan.
(Utan att ens tänka på det)
Jag får nästan tårar i ögonen när jag läser det!
Läs ni också så fint...

Annicas blogg....

Tack för att du finns i mitt liv Annica.
Du betyder mer än du anar.
Du är en av få vänner jag har kvar efter så många år!
Varje år som går så växer vi allt mer tillsammans och det glädjer mig!


Ikväll är det avskeds och födelsedags fest!
Nu ska vi packa och dona, fixa mat och både det ena och det andra.
Maskerad bilder ser ni på bloggen senare.

Jag hoppas att du aldrig försvinner helt ur mitt liv.
Me Love you long time!

PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0