Frustation

Jag har ett problem.
Det är ett stort irriterande problem.
Det kunde absolut ha varit värre men jag blir så frustrerad av att det inte går som jag vill.
Mentalt så rubbas både humör och lust.
Det gör mig jävligt ledsen också.

För lite över en månad sedan så låg jag på ett operationsbord.
Och sen efter detta så har jag haft små problem runt omkring detta som förstör ens vardag.
Klåda, irritation, sveda, uttorkning etc. etc.
Men mest av allt så känner jag mig bara konstig!
Jag har gråtit över mina problem, men imorgon ringer jag min läkare igen.
Med tanke på att jag inte är ensam nu och att mitt problem går ut över både mig och N.
så är det klart att det tar mer på mitt psyke.
Jag mår riktigt dåligt över det och att N. ska behöva lida utav det också! :(

Jag är bara så trött på att behöva lägga ut pengar på SKIT!
För det hjälper ju inte. Medicinen alltså.
Och om det nu sitter i huvudet...
nja, då måste jag ha något allvarligt mentalt fel!
För så här CP har jag ALDRIG varit!

Jag hoppas på det bästa i varje fall.
För jag är rätt så trött på att känna mig som en kärring!!!

Kommentarer
Postat av: Propp

Vad har du blivit opererad för? Eller det kanske är en hemlis? :)

2011-05-30 @ 20:53:20
Postat av: Lee

Ja det e tyvärr en hemlis

2011-05-30 @ 22:28:54
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0