Så jävla tråkiga folk kan vara.....

Jag tycker att det är extremt tråkigt att folk inte lämnar kommentarer.
Varje gång jag loggar in så hoppas jag på en kommentar.
Men nä. Aldrig. Eller i alla fall, vääääldigt sällan.

Fast jag lämnar aldrig kommentarer heller...
Så det gäller väl att ge och ta kanske?
Fast och andra sidan så läser jag typ ALDRIG andras bloggar.
Har väl typ 2-3 st som jag kikar in på då och då....
That's it!

Men ja, det är ganska tråkigt.
Jag vill bara ha sladd till min telefon just nu för jag har tagit bilder på all
jävla mat i personal matsalen här, som jag lovat lägga upp.
Var lite pinsamt att springa runt med kamera bland en massa folk.
(Smög rätt fort så ingen såg mig haha)

Fick en fin bild skickad till mig på mig och finaste också.
Blir lite kär bara jag tittar på bilden.
Det värmer hjärtat gott i alla fall.

NU SKA JAG TRÄNA! Så det så... jag e kaffe kickad! :D
(får passa på då)

Har suttit nere i spa avdelningen med Michelle och druckig cola o kaffe.
Tur man blir underhållen av någon i alla fall hahaha....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0