Den där kramen

Ett lite annorlunda inlägg.
Mer en tanke som legat hos mig ett tag.
När jag var i väg på meditations centrat så hade jag oerhört många tankar som surrade.
Men innan jag ens åkt iväg så drömde jag om en gammal vän.

Drömmen som var ganska verklig för mig satte mig i en sits där jag blev osäker.
Den där sitsen där man inte vet hur man ska agera.
I nu läget talar jag inte med denna person pga jobbiga omständigheter.
Jag visste inte om jag skulle hälsa på henne i drömmen.
Men hon vinkade till mig och jag hejjade glatt tillbaka.
Sen var det väl inte mer med det.

Men känslan i drömmen var djup.
Och jag hade en enorm dragning till sorg.
Jag vill bara krama henne.
Det kanske känns dumt, men det vill jag och det är sanningen.
(Och det vill jag fortfarande)

Jag hade kunnat lägga mig och as bölat faktiskt.
Jag tror det hade varit gott.
Tanken har ju slagit mig i vaket läge också.
Bara för några dagar sedan faktiskt.
"OM det nu skulle vara så att man stöter på varandra....ska man då hälsa?"
Det var väl mest min tanke...
Jag menar...  Vi bor i en liten stad trots allt,
och förr eller senare kommer det till att ske att man
springer in i varandra så det är lika bra att vara förberedd. Typ.
Mitt behov av att vilja krama henne var ännu starkare efter min dröm.

Dagen efter .... ja då händer det... Så klart.
Pang.
Det var bara så väntat.
Men vi sa HEJ i alla fall.
Och det kändes lite skönt pga min osäkerhet kring det.

Sorgen och kramen sitter kvar dock.
Du vet vem du är. Och jag har läst ditt inlägg också.
Vet verkligen inte vad jag ska skriva mer än att jag vill sända dig en kram.
Och så är det.

Godnatt alla....

Kommentarer
Postat av: Hayley

Hej! Tack för din fina kommentar. Jag bor i Göteborg. Har aldrig fått en sådan förfrågan förut men there's always a first time right! ;)



Vad är det för något du hade tänkt dig? Du kan ju kontakta mig via min mail som jag fyller i på e-postfältet här i kommentaren. :)

2011-03-23 @ 12:05:02
URL: http://hayleys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0