Restless

Har absolut ingenting att göra. Det enda jag gör är att titta på en massa Tom Hanks filmer som de visar på dansk tv 2, film kanal. Jag älskar dansk tv! Ingen reklam, never! Love love love! Jag sitter för det mesta och fryser för att aircon är för kall. Ska snart ut på däck och sola lite... Eller spela på min mobil? Har en fin förkylnings blåsa på tungan! Dricker en massa kaffe och har lärt mig att stänga av ljud när jag känner för det. Det är extremt skönt att kunna göra detta. Men om man gör det i fel situation är kanske inte så bra. Men Jag har alltid haft den förmågan att kunna det. Jag anser att det är bra. Då jag drömmer mig bort från allt runt omkring och bara är med mig själv! Jag kan titta på någon som pratar och bara se deras mun röra sig. Jag hör inte ett ord! Det bara susar... Ja jag vet inte, bra eller dåligt? Beror väl på situation och person som pratar!? Att sitta i en matsal med en massa danskar får mig att stänga av direkt. Men Jag reagerar på vissa ord. Typ när någon säger Happy ending utan att veta att jag sitter i soffan och hör det. Pinsamt för den personen! Pinsamt! Brukar ge rådet att tänka före man talar... Även om jag själv fått rådet många gånger. Jaja... Trodde jag skulle kunna tjäna en slant, men det verkar mer som en kort semester... Som jag får betala för verkar det som! Det enda jag tjänar är god mat och sömn! Ja, man ska väl vara glad för det lilla? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0