A day in Copenhagen

En sak som är säker är att jag gillar att spendera
lite tid med Annica när jag är ombord.
Känns väldigt ensamt när hon inte är omkring.
Man har lite att göra med andra ord. (när man inte har jobb att göra)
Jag har ju typ Michelle jag brukar prata med, men annars ligger jag lågt.
Och det är nog det bästa också kan jag tycka.
Idag så gick vi ner och tittade på ett krigsskepp som låg i hamn, brevid oss. Ryskt verkade det vara.
Och en massa sjömän med fina skepparkostymer.
Inga hotties, mest bara små pojkar.
Vi tittade även på ett stort skepp (Queen Victoria) som låg i dock.
Och så hittade vi en massa outlet butiker.
Jag hittade en sån där plast klocka, eller vad man kallar dom...
PlastiChic heter dom tydligen!?
149 Dkk och pengarna gick till aids drabbade barn.
Jag kände att det var bra sak att göra både för mig själv och för någon annan.
(Läs mer på kidsaid.dk)
Och sen hittade jag en tunn sjal som jag kan ha runt håret.
Jag ska bara lära mig att göra den som en turban haha :)
För nu ser jag bara ut som en cancer drabbad människa tycker jag.
(Tunnhårig som fan ju)
På vägen tillbaka så var Annica sen till jobbet och jag gick själv in till Netto innan jag gick ombord igen.
Det blev en dörrmatta för 39 Dkk och lite annat smått och gott!
Förstår att Annica (och många andra) ombord är trött på maten här.
Här finns så mycket att välja mellan...
Men till slut tappar man aptiten och vill äta sin egen mat. I understand!
Så, vad gör jag? Jo, jag går och köper 3 MEGA stora avokado och en burk keso!
Detta är en dag i land i Köpenhamn... Nu bär det av tillbaka till Norge igen!
Och imorgon vid denna tiden så drar man tillbaka till Köpenhamn igen.
Sen bär det hem hem hem och fira Midsommar i Höllviken.
Fy fan vad jag ser fram emot det, om nu vädret är fint.
För det första ska man åka motorcykel dit,
sen kommer jag spendera en hel dag med underbara människor som står mig varmt om hjärtat! :)
Ta taaa ladies and gents! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0