SANNING:


Det pirrar mer i min mage idag än för 6 månader sedan.
Jag är lycklig och sjukt glad över att jag har Facebook faktiskt.
Om jag inte hade haft facebook hade jag kanske aldrig fått samma kontakt med Niklas som jag fick.
Jag hade kanske aldrig fått kontakt med underbara Dee.
Och MÅNGA andra som man normalt kanske aldrig hade dragits till i vardagslivet.
Och låt mig inte snacka om att kunna prata med andra från hela världen som du tex.
träffar när du e ute och backpackar.... Som jag gjort.
Facebook är faktiskt BRA när man tänker på den positiva biten! :)
Så, hur mycket man än klagar och gnäller på Facebook
att det är "för mycket" etc.
så är ju sanningen faktiskt att DET ÄR VAD MAN GÖR DET TILL!
Man kan ju faktiskt själv välja att ha saker hemligt på facebook.
Jag känner mig lite nykär i alla fall...
Och det kanske jag har facebook att tacka för? ;)
Snart drar vi på ROADTRIP i Europa! :)
Det kommer bli feeeeeeeeeeeeett!!!!
Saaaaaar viiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0