Massage på hög nivå

Imorgon ska jag massera 4 stycken Taxi shaffisar.
Uppdelat på hela dagen. Sen har de andra vänner som också vill ha.
Ja bara spread the word :)
Kontaktnätet is getting bigger!!

Jag måste erkänna att jag är nervös när det gäller att ha främmande män hemma hos mig.
Det är som en klump i magen varje gång.
Det är väl något jag får ta om jag vill skaffa kunder och ett kontaktnät.
Att jobba som massör är ett väldigt annorlunda arbete
om man gör det hemma och inte på en klinik eller ett spa typ.

Jag har inte fått några skamliga förslag än. Men det kommer säkerligen.
Tur att jag inte gör thai massage! :P
Jag blir ändå lite gladare varje gång det är en tjej som vill ha massage!
Eller någon jag känner, för då kan man ju slappna av lite mer.
Man orkar inte alltid vara proffisionell ;)

Men jag vet att detta leder mig ett steg i rätt riktning.
Tanken är ju att jag ska kombinera det med min Yoga på någon vänster.
Jag börjar känna mer och mer saker när jag masserar vilket är fantastiskt.
Att jag får kroppskontakt gör väldigt mycket för mig.
Jag känner och får oerhört mycket energi och värme.

Att man sedan kan känna av andras energier etc. gör det ännu mer intressant.
Så när man väl har börjat så vill man inte sluta.
Vissa människor önskar jag att jag kunde massera nonstop för att det får mig själv att må bra.
Energikickar tex.

Men vissa andra vill jag inte ens ta på, på någon konstig vänster.
Vet inte riktigt hur healing fungerar men lite mottaglig för sånt måste jag nog vara (?)
Men det är ett bra sätt att sprida kärlek.
Och ingen har någonsin klagat på mina händer. So far.

Fick ett sms av kära Dee idag.
Något i stilen med "Jag behöver dina magiska händer snart".
Det är kul att höra.

Min käre gamle dagis kompis, Christine (Min förste bäste kompis)
har aldrig i hela sitt liv fått massage.
Så jag känner mig OERHÖRT hedrad över att ge henne
massage idag för att hon varit rädd för det i hela sitt liv.
Nu har hon ingenting att vara rädd för längre :)
För smärtan i hennes rygg släppte direkt.
Och det kändes oerhört skönt att vara en hjälpande hand.

That's why I'm here!!!!
I am a helping hand.

Nighty night... sleep tight...

Kommentarer
Postat av: jenny

skönt att du skriver på svenska ....mycket roligare och läsa då än när du skriver på engelska... :) du komemr säkert ta detta negativt men men..

2011-01-06 @ 15:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0