Gläääädelig jul

Idag är det julafton och jag sitter hemma hos mamma och väntar på att hon ska bli färdig så vi kan cykla hem till Leif och syskonen och fira en jul tillsammans! Julaftons morgonen har jag vaknat upp bredvid fina Niklas och en väldigt mysig Sam! Medans Niklas gick på morgon promenad med gullegrisen så gjorde jag julefrulle! Jag var för trött för den där promenaden. Äggröra och bacon fixade jag istället ... Med Kaffe och ett glas juice! Sen var det dags för mig att bege mig till mojjan och nyss gjort mig i ordning, sminkar mig och lyssnar på P3 med julmusik :) det är fint soligt väder och jag såg nyss att det snöar på spotify.... Haha, jul nånstans iaf :)))

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0