Karma kontot!

Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag håller på med.
Jag orkar inte ens tänka på det.
Folk snokar mer än vad jag faktiskt själv gör i det hela.
Men jag förblir hemlig. Jag talar inte öppet längre om vad som sker i min vardag.
I alla fall inte till alla.... Några... Och så förblir det.

Därutav skriver jag inget heller, det är slut på att ute lämna mig.
Jag väljer varmt med hjärtat om vad jag kan skriva öppet om på internet och inte.
Folk ska inte ha det SÅÅÅÅ roligt! :)

Jag tar i alla fall allting som det kommer och lägger inte ner en
sekunds energi på att analysera saker och ting längre.
Det har jag gjort tillräckligt i mina dagar känns det som och orkar helt enkelt inte.
Det är bara rätt onödigt för jag är nöjd med allt i dags läget och uppskattar det lilla jag har.
Blir oerhört rörd över att nytt folk i mitt liv verkligen bryr sig och lägger tid på en.
Det värmer oerhört :) och uppskattar det djupt!

Jag är väldigt glad över mitt dags läge. Mitt hem. Mitt singel liv och min framtid.
Jag kan göra vad jag vill, när jag vill och min frihets känsla är underbar!
Har fått många ut pustningar de senaste dagarna.
Vissa saker / människor kan jag titta på idag och verkligen SE problemen eller vad som är fel.
Jag har inte haft fel hittils. Och jag lär mig även att se mina egna.

Det som jag alltid har trott varit problem som ligger i "mina händer"
har faktiskt aldrig legat hos mig.
Men jag har tagit många smällar ändå och lagt över många andra problem på mig.
Någon sa till mig att jag visar att jag är en människa med
ett öppet hjärta och tycker/tänker det bästa om de jag har runt om mig.
Och det är sant. För jag ser oftast aldrig något som är dåligt.
Jag ser det som är bra - OFTAST I DOM VÄRSTA!!! (tragiskt nog)
Därutav har jag limmat ihop hjärtat med karlssons klister många gånger....

Sen är det lätt att vara efter klok ibland, men det tillhör min charm.
Men men... karma...
Jag börjar även förstå att jag ligger rätt bra på det när det gäller många andra ute i världen.
Att börja rannsaka sig själv, sitt inre och sota för allt man
gjort tidigare är ett bränna av sin karma lite.
Karman är där NO MATTER WHAT.
Jag lär mig av mina misstag i dagens läge iaf.

Börjar kännas bra att folk verkligen börjar lyssna på vad jag har att säga nu.
Jag antar att jag är mer vuxen än vad jag tror att jag är.

Jaja... Detta var allt för ikväll.. jag fryser röven av mig nu så nu väntar sängen! :)
Toodeloooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0