Lammen

När lammen tystnar....

Lammaschydd som Lotta säger.
Helt sinnes sjukt.
2 nya snubbar på jobb....
ja, dom är fan 18 o 19 år.
WHAAAAT LIXOM?
När o Hur kunde dom bara vara det?
Va va va va va?
Näää..alltså... sådär unga kan dom inte vara!
Hahahaha... Nä skämt o sido ;)

Imorgon e man ledig och på torsdag med.
I´m doing the happydance! =)
Men jag har mkt inbokat i mitt schema.
Fullt faktiskt, eller ja...
Beroende på hur mkt jag stressar sönder det?

För övrigt så blev min telefon tyst för nån dag sen.
Jag känner mig grymt dissad.
Hmmmpf*
Jaja jag överlever, better luck next time.
Livet det leker väl vidare.
Jag pissar på Sverige/Danmark om någon månad så...




Sen kommer jag förmodligen komma hem till ett pissigt Sverige igen.
Men detta är en sak på listan som ska ske snarast. =)

Godnatt allesamman, mina käääära läsare!

PUSS

ps. här kommer onödig info...


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 -vad står det där?

Därefter kommer jag var så förmäten att jag ger ett antal handfasta
råd om hur vi använder vår godhet,etik och vår snällhet.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Datorn.

3. Vad var det senaste du såg på tv?

MTV innan jobb

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

23.55 ( 23:46 är den)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Kylen som burrar, bilar på gatan

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Cyklade hem ifrån Centralen från jobb.
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Kollade resor

8. Vad har du på dig?

Bh, trosor

9. Drömde du något inatt? I så fall -vad?

Ja nån snuskdröm väl?

10. När skrattade du senast?

På jobbet, med Lotta

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Tavlor

12. Har du sett något konstigt på sistone?

Ja underliga människor på jobbet, inget ovanligt....

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Utmaning? Ehm?

14. Vilken var den senaste film du såg?

X-files (den nya)

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Massa fastigheter och köpa upp företag.
Fint hus utomlands och allt det där vid sidan om. bil, båt bla bla bla.

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

Jag är smygbög

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

Allt skulle varit gratis. HAHAHAHA! Nej jag vet inte bara sådär på rak arm...

18. Tycker du om att dansa?

Finns inget bättre än att shejka äss!

19. George Bush?

Idiota!

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Har många alternativ... skit du i det....

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?

I´m on my way baby!

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

High Five!

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?

Skiter jag väl i.


Jävla bra test. snodde det av Sandra R. tack. ehm. Brist på annat att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0