Heinemannfesten

Så var Heinemann igång igen!

26/9 ja, då var det firma fest igen då.
Kan man tänka sig att det var ETT JÄVLA år sedan sist?
Ett år sen jag jobbade natt?
Ett år sen som jag gick hem barfota utan höga stövlar med Sara och Dennis?
Jag minns hela den kvällen som igår, nja innan typ kl 00:00 iaf.... =)
Det var den bästa firma festen jag varit på ska jag säga er!

Dett året är det inget James Bond tema utan RÖTT tema.
Man ska ha någonting som är rött på sig.
Jag funderar på RÖDA PUMPS!!!
Har ju mitt röda långa linne också, men det är sjukt urringat...
Vet inte om jag vågar det när det e så många högre uppsatta där....
Kanske kan fixa löneförhöjning eller nått annat? haha ;) (NOT)

Tiden går fort iaf.
Händer mycket på ett sånt där år.
Finns många jag kommer att sakna, och många jag INTE kommer att sakna.
Fan alltså, det var så bra innan. Vad hände?
Sara fick kicken, Jan får cancer och träffar allt mer sällan,
Dennis får också kicken, Jens-Ulrik får kicken pga att han drack på arbetstid,
5 år från pensionen. HIGH FIVE JENS-ULRIK! HAHAHAHA!

Va hände med resten av sammahållningen på vårt "NATHOLD"?
Jag gick över till dagen igen, likaså Jakob.
En slutar hit, en slutar dit, nu vet jag inte ens namnen på de nya som är där.
Mer än Hampe då typ.
Men jag säger en sak - ALDRIG MER NATT ARBETE!!!



Jag, Jan och Dennis (Börje)
alla ganska onyktra och mindre snygga ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma Bitte

Hahaha! "Det tar sig" som mordbrännaren sa! Nu har jag fixat BÅDE klocka och Bloggvärderare...kul!

2008-09-07 @ 01:20:53
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: Lee

Grattis mamma! :)

2008-09-07 @ 11:20:19
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0