Det är inte lätt att vara människa....

Ja då har man sovit 2 timmar i natt....
Upp på jobb, och jag kan säga er att jag hade nog inte kunnat hålla
mina ögon öppna om det inte vore för det roliga sällskapet jag hade på jobb idag.
Och det gör mig mer motiverad när det är roliga människor runtomkring mig.
Han är alltid skoj. =)  (och söt...)
Finns mkt att prata om där också... haha..
Gud vilka diskutioner man kan ha med denna människa. Jisses ;)

Min cykel som har KNAKAT igenom hela Malmö, fick jag oljat in kullagret idag.
Sen fick jag solat efter jobb, och jag somnade som vanligt när jag låg där och stekte.
Nu e jag vrål trött och ska få i mig något att äta fort och sen iväg och träna.
Har ont i min rygg än också :(

För tillfälligt e jag bara trött på människor som bara bryr sig om sig själv.
Ja, jo, alla har väl ett liv och man har saker att göra, även jag....
Men sen handlar det mkt om prioriteringar. KAN JAG TYCKA IAF!
Men som sagt, det är inte lätt att vara människa...
Och brudar ska vi inte prata om.

Min tvätthög ligger på golvet.
Den där tragiska tvättmedelhögen ligger faktiskt kvar, tro det eller ej efter 2 veckor.
JAG ÄR EN GRIS!
Men nu ska jag dammsuga... grundligt....

Sen innan jag drar så vill jag skicka en varm kram till Sophie,
som jag vet behöver den i detta läget.
Du e guld värd käre vän, tänk på dig själv och ingen annan!
(förutom mig hehe)

Och det sista nu då...
JAG ÄLSKAR FINA ÖGON.
DU kan praktiskt taget se ut hur fan du vill, men har du vackra ögon så e jag SÅLD!
Fan alltså, min svaga punkt är farlig.
Men en blick säger mkt mer än va ni tror... Oh.
Jag kan drömma mig bort. Tjoflöjt. =)



PsychoPAT is fun!

Fred ut allesamman.
Swwweeeeeeeet

Kommentarer
Postat av: Sophie

nä det är fan inte lätt att vara människa. inte lätt o heta sophie nu för tiden heller. hade gärna bytt liv med en uteliggare just nu.... :P

2008-09-09 @ 19:23:02
Postat av: Lee

NAAAJ! Tyck inte så Fialisen!

2008-09-10 @ 17:18:49
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0