Piss on you...

Jahaaaaa nämen va kuuuul???

Folk från jobbet läser min blogg.
Trevligt.
Hade varit trevligare om ni kunde lämnat en komentar eller 2??
Fick precis höra att folk på jobbet inte "tror på" att jag är sjuk.
Jaha, men det var ju trevligt.
Jag bryr mig typ så häääääär mycket... .. ... .. ..

Men helt ärligt... Vad fan vet ni?
Vet ni vilka diagnoser jag fått?
Vet ni hur jag mår? Vet ni ens varför jag är sjukskriven?
Nä, precis.

SÅ SHATT APP FAKKÅRS!!

Jag vill inte komma tillbaka till jobbet.
Jag kommer må riktigt psykiskt dåligt, men kan inte göra så mycket åt det.
Har inte så lång tid kvar, får helt enkelt lida.
Sen att jag lägger upp bilder på facebook och här i min blogg på när jag festar etc.
har inte med saken att göra. Jag kan vara sjuk och festa trots allt.
Jag skiter ganska duktigt i om jag gör det, för jag är ändå uppsagd.
Känns som om det kvittar om någon ser eller läser något om mig.

AJ PISS ON JOOO!!

Idag har jag städat min lägenhet grundligt.
Eller iallafall det värsta....
Ska ha visning på den senare idag.
Känns lite bra. Har fått många svar från folk på Blocket.
Senare ikväll är det Kick&Box med Fia som vanligt.

Göran körde förbi mig med Goodlife-bilen innan och vinka hej vildt.
Haha. Jag träffar dom mer än jag träffar någon annan fan.
Men han är bra på att peppa mig. Olof o Johan med.
Haha. Sjukt.

Miche kom hit med Leon en sväng innan. Har lekt lite med dom.
Gick ner en runda på stan snabbt med dom, 
drack en kaffe "to go" från kafferosteriet som vanligt.
Leon somna gulligt i vagnen efter allt stoj o stimm hemma hos mig.
Han e så söt så söt.



Måste köpa en digitalkamera och en stor resväska inför resan.
Sen måste jag vaccinera mig på fredag.
Och gå till läkaren för testerna på labbet.
Anna sa att dom kanske sticker mig med en lång nål,
mellan revbenen rakt in i levern.
KUUUUUUUUUUUUUL eller??? NÄÄÄ!!

Pappa är nervös, när jag ringde och berättade allt så blev han alldeles tyst i luren
och jag hörde på hans röst att han inte visste vad han skulle säga....
Han ringde mig btw igår och sa att sms:et va
ömsesidigt och det är klart att han älskar mig med.
De förstår jag väl? Och ja, det är ju klart jag gör.
AJ LÖV MAJ DÄD!!
(och mamma med så klart :))

Fredags kvällen blir det kanske bio o allt, med tanke på lön o så =)
Ska bli najs med cash igen. höhö.
Sen ser jag fram emot att bli så full så full på lördag när jag gjort testerna på fredag.
Oh va skönt det ska bli. Hahaha!
Tragisk jag är att jag inte kan hålla mig borta för länge.
Middag hos Annica först, sen Go-Cart City,
afterwork-race och sen massa drinkar :)
Oh så najs det ska bli.
Jag får ju inte glömma bort träningen så klart.

Och det bästa av allt är väl att jag får träffa Kristoffer. =)
Wiiiiiiiiiihiiii......

BAJJ BAJJ


Kommentarer
Postat av: Maceda

Lee e den bästa tjejen jag vet.. :) Jag önskar jag vore ens hälften så stark som hon e nu.. Både psykiskt og fysiskt :)) Me like you.. O jag ser fram emot lördag o race :))

2008-10-29 @ 16:40:31
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/
Postat av: Lee

Jag älskar dig Annica. du e den bästa kinesen jag vet :D:D:D:D

2008-10-29 @ 17:41:10
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/
Postat av: Bittelibusan

Lilla gumman! Att folk ens orkar snoka! Fega krakar är de. De kan läsa om dig och vad du gör om dagarna, men att höra av sig och bry sig lite klarar de inte av. Du är ärlig iallafall och smyger inte och hycklar som somliga andra, du kryper inte för någon! JAG ÄLSKAR DIG!

2008-10-29 @ 23:52:27
URL: http://bitte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0