Jubb

Tjenixen!

Första dagen tillbaka på jobbet är avklarad.
Den enda som såg riktigt glad ut över att se mig var nog Robban.
Han stod bara och tittade och gapa och va helt lycklig :)
Men det gick bra, några supervisors var också lite paffa
av att se mig och tittade extre mkt på mig....
Jag blev utsänd till Satelit C butiken där jag satt helt själv i min ensamhet.
(Brukar ju vara i Main)
Pillade lite på min telefon,
läste min bok och hade så pass lite kunder att jag bara städade runt lite.
Va faktiskt lite nervös över att jag hade glömt en del, men det flöt på som vanligt.
Danskan och engelskan är det ju inga problem med heller....
Var sen på en kurs, och jag skrattade så fattig den var. KURS? skojar ni?
Snubben som förklara, hade ju inte en aning om själv vad han snacka om.
Jag motfråga honom ang något och då sa han att han förklarade lite komplicerat.
Helt allvar?? Jävla pajas jobb det där. Inkompetenta jävlar.
Jaja. Jobb. Boring. Fuck it.

Har simmat idag på Kockums.Sophie den gravide och jag.
Skulle ju dit med Maja, men jag tog en kaffe med M. först,
och hon drog dit med Ehlina så länge.
Så när vi kommer in så möter vi dom i duschen och då är dom klara på väg ut. Typiskt.
Den bästa känslan med att simma och basta är att man känner sig så fräsh efteråt.
Så ren och mysig och varm. Helt underbart.

Jag kan inte sluta läsa nu.
Mia Thörnqvist, you rock!
Allt faller på plats, pusselbitarna hittar hem lixom.
Jag har väl bara läst sådär 40 sidor, men allt känns så rätt i boken.
Jag är fast lixom.
Det känns som om jag läser om mig själv.
Men jag fick bekräftat idag också av M. att jag förändras till det bättre hela tiden.
Skönt att höra, speciellt av honom på något sätt.
Ska läsa vidare nu.

För övrigt så var saker jobbigare än vad jag trodde.
Vart är han när jag behöver honom?
Varför ska saker alltid vara komplicerade för?
Ska man höra av sig? Ska man inte höra av sig?
FAKK!

Äh va gay, jag behöver sömn. 3 ½ timme igår va inte tillräckligt dessvärre :(

Over and out.

Kommentarer
Postat av: jane

kul att nån får höra nått bra! Minns inte ens när jag kände mig älskad senast=( buhuuuu..Kanske ska bekämpa is med is?

2008-11-04 @ 21:00:44
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: jane

minns inte vad han som körde kundvagnen hette haha=) Men det var en jävligt rolig fest! Men jag e jävligt glad att jag inte festar så ofta, & är mamma ist!!!!

2008-11-04 @ 21:12:39
URL: http://gumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0