Fel intryck

Höra att någon mår bra?
Beträda is med is? Ja jag antar det....??
Nja, jo jag mår bra i det stora hela ja.
Och jag vet att även du kan må bra.
Men man sviktar många gånger. Även jag.
Tvekar och stannar.
Borde kanske vara lite mer ledsen än vad jag är.
Och jag förstår att du bygger mycket på hur du blivit behandlad osv.
Men jag ser det på den positiva sidan numera.
Det är som det är, jag kan inget göra.
Och jag antar att det är ödet som spelar stor roll.
Men ibland skyller man på sig själv mycket.
Och ja, det har jag även gjort åter igen.
Men min självkänsla är ju inte helt på topp, inte än iaf.
Man känner att man "Misslyckats" ännu en gång, om man nu vill kalla det så.
Fast man försöker omvandla tankarna.
Har bara fått ett fåtal timmars sömn i natt igen.
Sömn kan vara svårt ibland.
Hade gärna velat ligga kvar och sovit till morgondagen.
Gick och la mig i soffan och såg lite av valet igår, vaknar upp med det också.
Still running.
Nä, nu är det jobb som gäller...
Är uppe i god tid idag..ovanligt...

Piss out

Kommentarer
Postat av: jane

gumman, jag menade inget illa med min kommentar! jag pratade om mig själv det där med isen. hehe hoppas du förstod det!

2008-11-05 @ 08:18:44
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Lee

absolut förstod jag dig. jag pratar om mig själv bara. har hänt lite de senaste dagarna du vääät

2008-11-05 @ 17:34:45
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/
Postat av: Lee

jag menar att inlägget var inte till dig, eller menat till dig, bara skrev typ ett svar, angående mig själv och mina egna handlingar om va jag varit med om osv. Men man kan beträda is med is. eller hur du menar. jag måste råda dig att köpa den boken Jane. den hjälper verkligen! :)

2008-11-05 @ 17:36:19
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0