T r ö t t

Hejsan svejan alla läsare!

Ja idag har man varit uppe med tuppen kl 9 och va på Julis Kosmetik kl 10.10
och fick min underbara vaxning. Sköööönt =)
Sen va jag hemma om och åt frukost, sen ner i stan igen.
Mötte upp Miche och Leon. Gick o käka, jag fick matat busfröet.
Sen gick vi och kolla efter solglasögon till han, men hitta inga. Fick låna mina. HAHA.


Gick vidare i stan, köpte biljett till Nöjesguiden festen imorgon,
åt glass och sen bara gick runt typ.

Helt jävla underbar unge alltså.

Stört skön...Och som Miche säger, "JAG HAR BRA GENER!"


image667

Så har min dag sett ut idag än så länge.
Ska ta en powernap nu, e sjukt trött.
För att sedan gå på Elins student ikväll.
Ska bli kul =)



Igår däremot....

Så åkte jag hem till mamma...
Va och handlade, köpte 2 trisslotter.
vann på först en, köpte ny, vann på den med, köpte ny men sen va det inte mer....
Så 4 lotter för 50 kr va det iaf...
MEN PLÖTSLIGT HÄNDER DET??
Solade sedan lite på balkongen, åt salladen min.

image668

sen begav jag mig till stan och satt på APBERGET med Sophie och glodde på folk.
Och åt McDonalds mat o solade =)
Gick hem, sen kom Miffot. Vi var ganska asociala mot varandra.
Jag duschade och gjorde vid mig, och han jobbade med datorn...

image669

Sen gick vi ner till Möllan.
Länge sen vi umgicks bara han och jag...
Eller ja det kändes som det iaf...

image671

MOI färdigfixad och klar för Möllan :D

Debaser - HallonMojito
Zaratustra - Öl - Starbrno
Mascot - Fick menyn sen skulle vi gå in sa dom, så vi gick.
Där emellan gick vi en lång runda och försökte hitta ett bra ställe
där dom sålde goda drinkar....
Volym - Long Island Ice Tea och oliver
Metro - Long Island Ice Tea och Chilinötter
(och en väldigt fin skål hahahaha)
Sen va vi väl nåttsådär fulla och glada så vi gick hem....

Tur att man inte kände ett smack när man vakna =)
Nej nu måste jag sova.
Puss o hej era små korvar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0