S o m m a r

Hej era små svettbarn!

30 grader ute idag.
Ingen blåsst.
Svettigt.
Skönt.
Jag älskar det. =)

Vaknade kl 10, tror jag det var....
Frukosten är slut.
Slänger i mig 2 avokado med keso.
Älskar det med =)
Och så klart té för min hals.

Går ner mot stan. Ärenden att göra.

1. Skånetrafiken - tågkort till jobb.
2. Lämnar tillbaka dom fina skorna jag köpte på H&M.
    Alldeles för stora, så jag tappade dom =(

image638

3. Gå upp till CityKliniken.
     Akut tiderna finns bara på morgonen tyvärr, men din hals låter inte så bra,
     så vi kan nog göra ett halsprov på dig....
     Efter provet: Jaaa, alltså du får nog gå in till en läkare.
     Du har både streptokocker och halsfluss. (Sjukt bra lixom)
     Blev då sjukskriven 10 dagar till!!
4. Apoteket och köpte pencilin.
5. Lindex, köpte rouge borste och 3 trosor, betala för 2 :D
6. Gick ner till Möllan, hämta min gamla mobil som va på lagning.
    (Ska nu säljas till Lasse)
7. Går till Coop, köper sallad, går hem till Sophie.
8. Tvingar med henne att gå til Folkets Park och sola och hänga med Astrid...

image637

    ASTRID :D

9. Fixar min cykel. (Vem behöver en man????)
10. Cyklar till Willys med Soffan, handlar en massa mat.
11. Hemma! Och nu e jag här...

Här e lite av Max bilder!!
Tar lite av hans dokumentation...
Fast gör det till min egen, då jag varit med iaf. =)

 Max kommer och hämtar mig...
 Lite problem med bildörren...
  Hittade inte till Ica i Lund... wtf?image646

Perfekta grillningen?

image640

Hittade det tillslut. Och Jaaa, får jag inget Lammkött så får jag väl köpa mig en rejäl korvajävel!!! =)

 Johan och Jag. Krampan (där ligger faktiskt Lasse i lä haha)
Och jag ser väl lite freaky ut.. haha..
 Maxen och Jossan!
 Hanna Johan och jag (och hannas kompis på en hörna)
 Svenne och Masse Glada grabbar :Dimage650

Jag och min kääääära Sophie :D

 Hanna visar allt och lite till och...  Jossan tycker TUMMEN UPP :D
 Masse o Johan
 My och alla de andra fick vars en "KICK" av mig, för jag är ekonomiskt oberoende.
                           Iaf en vecka till....HAHA!!
 LIDL I LOMMA STRAIGHT UP!!
image644

Här mobbar Max och Sophie, lilla Mysan som har handlat jäääääätte mycket strand mat :D
  Jossan och Sophie porrar sig med flygplanet.
 Big Boobs för alla!! Vet inte riktigt vems dom e :P
 Max på väg ner o bada. haha.
 My och jag leker med mobilerna...
 Sexy ass mother fuckers
image662

Jag och min favorit Jossan i vattnet.
Helt wünderbar :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0