P s y k i s k t

Jogging á 30 min
Ont i benen.
Soligt ute, med regn. (SVERIGE)
Hatar ankorna vid kanalen, dom jagar fan en :S
Dusch.
Arbetsuniform.
Ångest.
Proteindrink med kiwi.
Mums.
Danske skattepengar och feriepengar på kontot idag. =)
Coldplay spelar i bakgrunden.
Dags för sminkning sen arbete.
Jag mår psykiskt dåligt.
Jag vill vara hemma imorgon och se fotbollen och sen gå till Amore.
FAN FAN FAN!
Jag vill hångla.



Nej, men om man skulle dra sig i kragen igen och bli lite vuxen igen och ta lite ansvar?
Nä, jag vill fan inte det alltså....
Varför kan man inte bara leva en dans på rosor.
Ha roligt o skratta?
Göra dumma saker?
Utan att ångra det?
Vara lite galen?
Nej vänta *skakar vett i* - Vi ska vara vuxna nu.
Då måste man skärpa sig.
Nej jag hoppas jag träffar en med damp eller nått.
Jag vill ha en hilarious time med någon annan....
Lär mig nått nytt.
Nu återstår allt på jobb igen.
Intrigerna, skitsnacket och allt annat jävla skiiiiiiiiit.

Nej.

Inte nog med det. Jag har jobbiga drömmar.
Visst, jag gillar drömmarna, men när jag vaknar så är det jobbigt.
Man vill bara drömma vidare.
Det kommer aldrig att hända.
Jävla drömmar.
Jag hatar dom.
Men jag blir samtidigt rädd när det kan hända att dom är sanna.
FAN... Nu blev jag lack.
Om det ändå vore så.

Nu drar jag. Puss

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Ps! ALLT som du skapar i dina drömmar KAN DU förverkliga i verkliga livet...hm...hur var det nu med att flyga? funderar vidare



Ha en bra dag på jobbet gumman lilla love

2008-06-13 @ 19:00:34
Postat av: Mamma Mu

Ps! Jag såg din annons inne på Blocket idag...asgarv

2008-06-13 @ 19:04:45
Postat av: Lee

jag försöker förverkliga dom,det går dock segt. En av dom har ju blivit sanna. eller ja, eg fler. men det går succesivt. :D jag funderar... ja... hmmm.... min soffa, visst e den inte snygg på blocket. GAH, not!!! Jaja. Mamma, I LOVE U! Puss

2008-06-15 @ 04:18:43
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0