P r i n c e s s a n

Hej.

Kl är nu 04.48. Jag borde göra mig i ordning och ta mig till jobb.
Jag sminkar nog mig på tåget. Orkar inte.
Ingen ork alls i kroppen. Fruktansvärt trött.
Ville bara säga att jag hade KUNGLIGT besök i min kassa igår på jobb.
Ingen mindre än : PRINCESSAN MADELEINE och hennes snobbiga pojkvän JONAS!
Normal tjej, söt, inget "speciellt" vill jag väl säga.
Vacker, men inte "all that" som alla killar kan tycka.
(Antagligen bara för att hon är princessa)

Själv kände jag knapt igen henne först...
Ska jag vara ärlig så e bilder på henne mkt finare...
Men sen o andra sidan så e jag också finare på bild kan jag tycka hahhaha...
Jag säger nu inte att hon är ful alltså, för det e hon verkligen inte.

Denna bilden e en av mina favoriter.
(kan vara brösten, jag vet inte hahaha)



För er som e nyfikna på va hon handlade

La Prairie kräm (svin dyr kaviar kräm)
Bassetts vingummi
Gott och Blandat.

Jonas köpte champagne och godis.
Ska klart skulle de till Franska Rivieran :P


Här kommer Dagens video...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0