G r ä n s e n

Ibland korsar jag vägen och går över många gränser.
Denna gången va det nog. 
Nu fick jag ett "wake-up-call".....
Har känt mig allmänt EMO idag.
Vad fan hände igår?
Samma sak vart enda jävla gång.



Tydligen så va det en massa pattklämm? haha.
Jag i mitt gula hår som jag försöker dölja med min fina cowboyhatt.
My i rosa och där bak ser man Daniel.

Det enda som har förgyllt min dag idag var att min älskade bäste vän
ANNA SANDSTRÖM har kommit ner från Östersund.
Fan va jag saknat henne. Helt sjukt att hon e här nere.
Tog med mig ner till NOLL-ETTAN,
där vi kollade skate på stapelbäddsparken i typ 5 min sen började det regna.
Sen åkte vi till Mobilia en sväng.
Jag gnällde mest.
Min pigghet som jag hade på morgonen
(alltid pigg första timmarna när jag e bakis), övergick till kraftig trötthet.
Gick därefter hem till Annas mamma.
Somnade på en madrass där en stund och sitter nu hemma och funderar vidare.

Det första jag ska göra på måndag är att gå till en frisör.
Kosta va det kosta vill!
Lönt att jag gav mig in i detta från första början. Smart Lee, Smart!

Nu är Nathalie på väg hem till mig. Film. Tjoho.

Och i förmiddags kom mensen. KUL!

Jag saknar att vara kär. Fan va jag hade velat vara kär i någon.
Skit samma om det varit obesvarat. Bara att vara kär lixom.
Ohhh.. Underbart, men samtidigt så är det hemskt.

Varför blir jag alltid så sugen på Melon när jag är bakis? ALLTID!!

Jag köpte en T-shirt på Stadium (barnavdelningen) för 29 kr.
Skit cool. Anna hade redan en likadan.
Så klart hon hade lixom. Alltid likadana! :D



Denna hittade jag på JC. ville sno den.
Våga inte.

Kommentarer
Postat av: Mamma Bitte

Tur att du inte snodde skylten din lilla ligist!!



Hahaha! Hade du varit smart hade du frågat om du fick löpa den för en billig peng...eller få den!!

Försöka duger! Testa det nästa gång!



Kram min söta huligan!

2008-07-19 @ 23:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0