Checkellicheck yourself....

MIC CHECK ONE TWO, ONE TWO.
MIC CHECK ONE TWO, ONE TWO.



Checklistan!

Frusit mitt gymkort februari och mars ut.
Köpa en stor resväska
Betalat frysningsperioden.
Kopiera pass, visakort, biljetter, försäkringar m.m.
Lägga ut annons på "skitet som jag inte ska ha"
Upp med alla kartonger på vinden.
Fixa min c/o adress under resan, samt betala den.
Besöka Arbetsförmedlingen samt A-kassan i början på nästa år.
Gett Sofia nycklarna
Köpa sista julklapparna till Leif och Anna.
Lämna katten imorgon.


Fick precis ett mail i från Johan.
Där dom älskade låtarna var uppskrivna från förra Body Pumpen 67.
Det firar jag med en triceps låt med Pink!
Tjoho. Nu är jag pepp....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0