J o b b

Upp kl 04.00 och ta tåget 05.22 och vara på jobb kl. 06.00
Jobba till 14.30. HUR SKOJ E DETTA TROR NI?
Jag hatar mina "morgonvagter"
Body Balance idag 17.30 ska bli skönt.

Igårkväll gick jag, Fia och Jill vår runda.
Från Limhamn o hem.
Kom och tänka på en person som jag inte hörde röken av efter den där gången.
=(  =( =( Tror jag var ganska gnällig den gången med, vet inte va som hände där.....
Va lite sådär EXTRA brudig o jobbig kände jag.

Well.
Sms:ade iaf. Fick svar.
Jaha då hade vi tydligen passerat varandra en stund innan.
Jag hade inte sett något alls. Så typiskt mig.
Hur stor e chansen?
Och blind som vanligt.
Sen va det väl inte mer än det....
Antar att du läser detta med så. Hepp Hepp. Hej du! :D

Nej nu väntar jobbet.
Hejdå allesammans.

Och en annan sak.
Jag suger på att vara singel.
Jag vet inte hur man ska göra när man e singel.
Sjukt. Allt blir fel.

FRED UT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0