Löparrunda

Så, nu e man sjukt svettig. Kom nyss från gymmet.
sprungit 2 km och cross trainer 25 min. Sjukt naaaajs.
Jag älskar att springa, dock inte mina ben =(
Men dom börjar kännas bättre i dom men måste nog köpa riiiiktiga skor.
Ska dra in på Löplabbet en dag och fixa :)

Nu ska man göra sig redo för jobb. Igen.
Dricka en massa vatten, proteindrink och dansa lite medans man gör sig redo.
Ganska på G just nu, men kommer nog tröttna så fort jag kommer till jobbet. haha.

Solen e uppe och jag vill eg bara vara uuuute =(
Glenn har ääääntligen lagt ut bilderna på facebook.
Dock, alla dom snygga på mig (som jag själv ansåg på fyllan) var raderade från hans kamera.
Vilken idiot som nu har gjort det. :S
Riiiiktigt många bilder som va sjukt roliga som man bara viiiiiiille ha,
men som e borta. fan va jag hatar sånt. =(

Ja jag lägger in några st iaf.

        

        

        

        

Ganska många som e balla ändå.,
ÅTTIOTALET RULA JU FETT!! ALLA SOM INTE E FÖDDA DÅ, HAR VERKLIGEN MISSAT NÅGOT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0