It ain´t over until it´s over...

image182

Här sitter jag hemma hos mamma på mors dag och e lite små bakis.
Denna bilden är ifrån igår, när man va på G för att gå hem till Sophie på utflyttningsfest.
Min nya frissa trivs jag i som fan, och känner mig snyggare än jag gjort på länge.
(Kan bero på att en viss person gillar de).

Sitter här och jag köpte 3 pack kökshanddukar till morsan och en trisslott var.
Jag fick vinst på 50 kr :) hehe.. köpte till mig själv med, handdukar alltså.
Har druckit té och ätit daimtårta. :) 

Va som sagt hemma hos Sophie igår, små bakis då med. Åt mat och det va riktigt najs.
Trots man käkat en bakis pizza bara 3 timmar innan. drack några öl och några groggar.
Kände mig off, det var något som var fel. Kunde bara inte förstå vaaad...

Här har vi några bilder från igår, Första e glade ZAAAAANNA och sen har vi Sophie med
Jeanettes son Theo.
Nästa e Maria och Mårten, sen jag och Zanna,  några finnar som jag sålde vodka till.
Jag,Zanna och resten av festen typ, sen har vi Melanie och någon jag inte minns namnet på.
Och sista bilden har vi Marie, och hmmm... finnar?



Usch, ja jag känner mig nere och ledsen än. Han gör det inte lätt för mig att komma över honom.
Man saknar ju inte kon förrän båset är tomt.  (jag e en puma och ingen ko haha)
Sista gångerna vi träffats har det bara varit föööör mysigt och just nu känner jag att hela mitt huve
vet varken ut eller in, fram eller tillbaka och jag förstår inte ett skit.
Behövde vi kanske bara en break ifrån varandra? Alla förhållande kanske behöver det?
Frågan e, hur vet man och hur vet man om det blir "vi" igen?? Nää, orkar inte tänka.
Men vaffan, sluta va så söt och gullig mot mig, det hade varit så mkt enklare om du
bara varit ett JÄVLA AAAAS mot mig så hade jag kunnat komma över dig fortare.

Bo01, filt, öl, sol, mys, middag hos mig, bio och övernattning. Bästa på länge.

SAKNAR DIG JU!!

image183

My head spinns round and round all the time...
Här ser det bara ut som om ett stort frågetecken!!
Pust.


NÅGON SOM VILL ÅKA TILL TURKIET MED MIG I JULI???
Puss alla

Kommentarer
Postat av: sophie

läs denna krönika. bra tröst o pepp!
http://www.unnidrougge.com/kronika/k11_09.html

2007-05-28 @ 10:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0