Mer kärlek

Hej igen!

Var inne och kollade på www.punktse.se
Hittade där bilden som Carro tog på mig och Lasse.
(från min födelsedag)
Baby e nyrakad och fin :)

124744-46


Dessvärre kom den inte med i tidningen....
Jag som höll utkik alla dagar.
(har inte mycket annat att göra på vägen till jobb)
Annat än att sova då.
Denna veckan har det varit snöstorm.
Men den dagen alla tågen var inställda så var jag ledig.
Så jag kom till jobb normalt, vill dock inte vara i Helsingör.
Hellerup passar mig mycket bättre.
Gjorde det där impuls-köpet med min telefon i torsdags då jag var ledig.
Och sen handlade jag 2 st tavlor från Bolagret, skit stora och skit snygga.
400 kr st. NAJS SOM FAEN!
Där va tom. en bild på Elin (ELIN) Men det står att hon e ifrån Skurup.
Haha, DESSVÄRRE ÅKARP men det e same shit different name :P
Usch va jag e kärleksfull idag... Men Baby bara sitter vid datorn :(
Nu tänkte jag sova.. Puss och kram allihopa...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0