Long time no see!!!

image126

Hej ALLA era små Gaylords!!

Det e jag som är Gaylord Focker....och jag e gay!



Var ska man börja? Har inte skrivit på länge nu..
Börjar väl med att visa några bilder från en fest för 2 helger sen.
Det blev as kalas fullt hos mig. Domme och Martin dansk va hemma hos mig tom.
När alla skulle dra ut blev det mindre skoj för mig men sånt man får ta ibland...

           

Jag slutade mitt jobb den 24 april och ska börja på det nya på Kastrup nu imorgon
den 1 maj :) Så under några dagar har jag varit ledig och fått gjort en massa.
Träffat bland annat min gamla "barndomsvän" om man säger så...
Lärde känna varandra i 4:an. Jeimy Embry. Hon har fått barn nu, och den lilla krabaten var 5 mån nu.
Det va roligt, blev över glad av att träffa henne. Vi gick i stan, fika, köpte kläder...
Och varmt som attan va det me...

     

Har köpt nya öronhängen.. Som en dragkedja. Sara min syster fråga om man kunde dra i dom haha!!
dock va jag typ först i Malmö med dom kändes det som.
För H&M hade inte fått in dom i Malmö när jag köpte mina i danmark. Hehe.
NU har jag ALLA DOM :(



Sen har vi min kära katt som bär upp mitt fina nya halsband med tillhörande solglasögon och öronhängen...
NEON ROSA :)


Nu till denna helgen då....
Kvällen började ganska lugn. Jag gjorde mig i ordning. Borsta tänderna,sminka mig osv.
     

Elin kom till mig med en Gyros Pizza (se bilden ovan) och Leslie med.(fast utan pizza)
Drack lite vin och snacka skit sen gick vi hem till Jill på fest. Hon fyllde 26 igår.
Grattis gumman!!
Det blev en hel del dricka och massa skit snack. Ett tu tre va man på väg till Hipp.
Det stannar en bil typ i närheten. Jag börjar tjoa och tjimma! Och han vevar ner rutan.
Men vaffaaaan, det va ju vår svart taxi driver... Han den galne!
Han säger till mig:  Jag har försökt få tag på dig.
Jag har din digital kamera!!!!
VAAAAAA? Skojjar du.. Helt sjukt!!
Står i kön till Hipp, sen får Zanna fnatt och bara drar ut från kön för att Tobbe står där borta.
Jaha.. så vi går och käkar med dom. Sen kissar jag .. sen går vi hem till mig för att
"efterfesta" Jag sa till dom att det inte va någon bra idée för att Elin låg hemma och sov hos mig.
Men ingen lyssna. Elin var iiiiiinte glad när vi kom inrammlandes kl 3 typ. SORRY!
Jag själv har typ inte mkt till minne mer än att vi bara satt där en stund och jag käka upp sista pizza biten.
Och sen vaknar jag av att Elin e borta och det ligger en massa LÖPSEDLAR (en bunt på ca 20 st)
på mitt köksbord. WHAT the fuck? Ja jag hade skoj iaf :)
Jag hade tydligen dragit i sönder en sån löpsedelgrej utanför en butik och tagit ALLA!!! Helt sinnes.
Lite bilder kommer här...
        
Zanna (grym bild)      Jills syster              David och Max           Elin glad       Bildbevis på Fias och Jills hångel.

Dagen efter va det en massa WAJN på mig och Jill.. Mådde helt okej under dagen.
(Tror det va för att jag va full fortfarande) Vi gick ner till Malmborgs och handlade Baguette. (bög-i-ett)
Och sen gick jag och Jill till slottsparken och la oss på en filt och åt, drack osv.
Efter en stund wajna vi för att där va kallt så vi gick hem till henne igen.
Till ett svinigt hem, som vi ändå fixa det mesta igår.. men shit va där såg ut. helt sjukt.

        

Man prata även med Miche i ett video samtal, och det passade man på att ta en bild på :)
hehe.. Jag har även under dessa dagar målat en tavla av mig själv.
Den e ju inte klar men än så länge ser den ut så här. Den kommer bli as grym :)

  

Nä nu va det väl allt mina vänner.. Nu får ni se de mesta med bilder.
Och det kanske e lite roligare?? hehe... Well... Ha det bra. Puss haaaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0