Graduation

This will be in Swedish my friends....
 
Jaha då har man gått ut skolan, det känns lättare nu.
Ingen stress att gå upp på morgonen och jag är en Yoga lärare nu.
Känns fantastiskt. 
 
Och hur skönt är det inte att fira kvällen med får final ceremony och få "red sash"
och säga farväl till alla fina människor som man träffat på sin resa hit.
Fantastisk uppvisning av hela klassen.
Och kvällen avslutades med en middag på Good Time tillsammans med klassen.
Ett glas vin (efter 3 månaders hård diet)
och sedan gick några av oss till "The Jam" och skakade rumpan lite.
Kändes jätte skönt och som en sten som lossnat ur bröstet.
Så mycket lättare nu!
 
Kvällen avslutades med ett dopp i det blå under en vacker (fortfarande) fullmåne!
tillsammans med trevligt sällskap. :)
Det var pricken över i:et som jag väntat på länge.
 
Måste erkänna att det är något med mig och Amerikaner.
Jag vet inte vad det är, men ... jag kan inte hjälpa det!
Plask.
 
Nu ska jag till söndagens DRUM JAM :)
Ciaaaaao

Kommentarer
Postat av: Eva

Grattis Lee! Det har du gjort bra. Njut nu av tiden du har kvar där borta. Kram <3

2013-03-31 @ 12:51:39
URL: http://mittenbarnet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0