De-stress

Jag försöker andas.
Oooooooooooooooooooommmmmmmmmmmmm.....
Det är många tankar som surrar i mitt huvud.
En sak i taget tänker jag. 
Ingen stress.... Men samtidigt, hur ska jag hinna med allt?
Accept.... let go....
 
Jag signade upp på Yoga Kendra idag igen.
Hade första (riktiga) Yoga klassen på väldigt länge,
och som vanligt så kändes det lika skönt som alltid.
Och varje gång så frågar jag mig själv varför det går så lång tid mellan gångerna,
när jag verkligen älskar det så?
 
Man har tydligen sina ups & downs. 
Men jag har verkligen haft obalans, men det börjar ordna till sig.
Jag är för första gången på nästan 2 år tillbaka på 2 fötter igen på jorden.
 
Jag behöver Yoga & Meditation dagligen nu för att klara av allt och hålla lugnet.
Nu har jag 2 månder på mig att göra så mycket Yoga jag bara kan.
Och jag har 9 st tillfällen kvar att göra Bikram Yoga.
Jag har även mitt träningskort hos Sportlife ....
Och jag är anställd som instruktör hos Form & Figur i Limhamn.
 
 
Som sagt... jag är arbetslös och har tid.
Men det är så mycket annat som jag ska hinna med nu också.
Så jag försöker att inte boka in för mycket.
 
Jag har fullt fokus på mitt körkort för tillfälligt. 
Jag har signat upp hos Triangelns trafikskola och det är väl bara att säga: FINALLY!
Det jag känner stress i från är inte att jag ska kugga, för jag vet om att jag klarar det.
Det är mer att jag ska hinna till januari.
 
Ja, det är så att jag har skickat en ansökan och lagt en deposition
till Agama Yoga School på Koh Phangan i Thailand.
Det är dags nu.
Jag ska bli Yoga lärare!
Det är dags att göra det jag verkligen vill!
och tack vare en väldigt snäll man som hjälper mig ekonomiskt med detta.
Jag är för evigt tacksam till denna man som heter Leif.
 
Alla mina lån är betalda, så varför inte ta ett nytt ;)
Jag är duktig på att betala det jag ska, men jag är dålig på att spara.
Efter att jag gått kursen så fick jag erbjudande om att vara lärare i Mexico.
Låter helt underbart men jag vet inte om min ekonomi kan klara detta.
 
Det är mycket planering som behövs... 
Jag och Leo planerar (han pluggar också, fast Matte) haha, sådär på morgon kvisten 
och håller mig sällskap i köket med en kopp av det bästa kaffet :)
Nespresso.... what else? ;)
 
 
A-kassan måste fixas nu när jag blivit arbetslös, och vem vet hur länge det tar?
Och sen ska visum fixas, vi ska hitta TVÅ inneboenden som kan
bo i lägenheten TILLSAMMANS med Jonas medans jag är borta.
Och sen ska ju först och främst en resa bokas, det e ju rätt viktigt det också.
 
Ja det är som sagt mycket nu.
Men jag är ute i god tid med det mesta så det känns bra!
En liten update på det i alla fall....
 
 
Jag ser dock fram emot att få träffa Steve. :)
Jag ser VERKLIGEN fram emot det.
Det börjar bli jobbigt att prata så ofta vi gör och inte kunna ses.
Men snart...  <3
 
Nu faller bitarna på plats.
Saknas bara några pusselbitar till.... KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0