Big goofy smile

Jag kan inte hålla mig från att dela med mig min glädje från denna människa!
Detta är en person som ger mig ett väldigt stort leende på mina läppar

och har lyckats med detta nästan varje dag sedan september månad! 

Han är den som fått mig att må bra på senaste och det glädjer mig.

Sedan är det en annan femma att han finns på andra sidan

jordklotet och inte runt hörnet där jag bor!
Livet är inte meningen att det ska vara för lätt, ja komplicerat blir det!
Och det blir inte lättare heller med tidsskillnad och allt annat.


Men THANK GOD, för SKYPE!

Att vecko pendla kanske inte är ett alternativ om man inte är en rich bitch.
Och det vet vi ju alla att jag inte är!

Men snart....snaaaart får
vi äntligen träffas igen! Ja, igen.
Vi träffades i början på 2010 i Kuala Lumpur, men kände då inte varandra direkt.

Jag vill bara att det ska bli januari nu!!!
Jag kan knappt vänta längre.
Nu börjar allt ordna upp sig :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0