Ute i Skrylle

Har för övrigt varit ute lite hos Malins föräldrar med Malin, utanför Lund.
Mycket fint och vackert. Både ridit och vandrat omkring.
Himmelskt att komma ifrån Malmö ibland.
Till helgen lämnar jag Malmö helt fredag-söndag och beger mig på en roadtrip
tillsammans med Malin och Fredrik (Sofies vän), upp till Karlstad för att hälsa på Sofie.
Både jag, Malin och Sofie behöver varandras stöd och kärlek känner vi.
Ja, Fredrik får vara vår pelare känner jag! :)
Ska bli underbart att komma iväg.
Tre månader kvar sen ska jag ta en intensivkurs för körkort.
Det är dags då! :) WOHO!
Finally...
Sist men inte minst så säger jag Grattis till Jonas och Sandra som äntligen har fått en liten baby!
About time. :)
Nu säger jag godnatt och sov gott till er alla.
Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0