Me just looooove those MUDCAKES

En helt vanlig kväll i ur mitt liv om att bo tillsammans med Jonas.
- Jooooonas, jag vill ha kaaaaaakor!!!
- Jaaaa, jag vill också ha. Men vi har inget kakao hemma så jag kan inte baka.
- Åååååååhhh.... buhu *gnäll gnäll*
- Det är för sent för att handla nu också, inget öppet Lee.
Per infliker med: - Har ni inte O´boy hemma?
Båda svarar: - Jooooooo.... och ser fundersamma ut.
- Hmmmmmmm. Per du e inte så dum du inte.
Klockan 01.00 ställer sig Jonas och bakar en kladdkaka gjord på O´boy.
Under tiden hinner jag somna på soffan.
Jag vaknar och ögonen går i kors.
Jonas DRAR ordagrannt upp mig...
- Leeeeeeeee, kakan e fääääärdiiiiiiii....
- Jaaaaaa, jag ska KRÄNGAAAA! (halvt sovandes)
In i köket kommer en nyvaken och yrvaken Lee.
Alla skrattar åt mig.
Jag äter upp kakan och går raka vägen in i sängen.
TACK OCH HEJ, GODNATT!
SJUKT bra att äta något sånt innan man går och lägger sig.
JADÅ. Fint ska det vara va!
Jag ska bara tillägga att jag ÄLSKAR ATT BO TILLSAMMANS MED DENNA MANNEN!
Underbara människa, som göder mig haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0